Autoritetet në Itali kanë nisur një hetim pasi një fëmijë, i vetmi i mbijetuar i një aks identi vde kjeprurës me teleferik në maj, u dërgua në Izrael nga gjyshi i tij.
Advertisements
Prindërit e Eitan Biran, vëllai i vogël dhe dy gjyshërit e tij të mëdhenj ishin midis 14 personave të vr arë në aksident.
Gjashtëvjeçari kishte qëndruar me një teze nga babai në Itali që kur doli nga spitali.
Advertisements
Sidoqoftë, të afërmit e Eitanit në Izrael në Izrael kishin kërkuar kujdestarinë.
Familja e Eitan kishte jetuar në Itali për disa vjet para rrëzimit, dhe tezja e tij atërore Aya Biran-Nirko iu dha kujdestaria në qershor.
Sidoqoftë, të Shtunën, Eitan u mor nga gjyshi i tij nga nëna, Shmulik Peleg, i cili u transferua në Itali pas rrëzimit dhe kishte të drejta vizite.
Ai më pas e çoi Eitanin jashtë vendit me një avion privat, duke përdorur pasaportën izraelite të fëmijës. Diplomatët izraelitë kanë konfirmuar që atëherë ardhjen e tij në vend.
Halla e nënës së Eitan Gali Peleg u paraqit për birësim në gusht, duke pretenduar se djali po mbahej peng në Itali.
“Ne nuk e rrëm byem Eitanin … ne e sollëm atë në shtëpi,” tha ajo për Radio Izraelin 103FM të Dielën, dhe pretendoi se prindërit e Eitan kishin dashur të ktheheshin në Izrael para rrëzimit.
Tezja nga babai i fëmijës, megjithatë, e përshkroi lajmin si “një tr agjedi tjetër për Eitanin”, sipas gazetës italiane Corriere della Sera.
Një hetim për shkakun e rrëzimit në veri të Italisë është ende duke u zhvilluar, por prokurorët besojnë se frenat e urgjencës të teleferikut ishin çaktivizuar qëllimisht.
Kur kablli kryesor që mbante makinën u këput, nuk kishte asgjë për ta ndaluar atë të kthehej me shpejtësi mbi 100 km/orë (62 km/orë) në një kabllo mbështetëse, duke kaluar një shtyllë mbështetëse dhe më pas të binte në tokë dhe të rrokulliset poshtë malit.
Trembëdhjetë persona vdiqën në vendngjarje, përfshirë një fëmijë dy vjeç, ndërsa një fëmijë tjetër vdiq më vonë në spital.
Një numër njerëzish nga kompania që drejtonte teleferikun janë aktualisht nën hetim mbi incidentin.
Një teknik ka pranuar se ka instaluar një kllapa në formë piruni për të çaktivizuar frenën e urgjencës, e cila thuhet se kishte funksionuar keq, në fillim të këtij viti.
Sidoqoftë, një ekspert i teleferikut ka pohuar se videot e mëparshme që ai bëri sugjerojnë se frena e urgjencës ishte tashmë e çaktivizuar në vitin 2014.
Marrë nga: BBC
Bashkohuni edhe në grup, mund të ndani në çdo kohë denoncimet dhe çdo ankesë me të gjithë ndjekësit e tjerë!